Известие

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора не включва когато мине 90 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Перката на радиатора не включва когато мине 90 градуса

    Колеги моля за помощ перката на радиатора не включват когато мине 90 градуса ,ако включа ли климатика почва да работи и охлажда .На дълъг път с нормално каране колата поддържа 72 градуса.
    Алфа 156 2.0 98г. 155 к.
    Last edited by alfon156; d.m.y г., 21:44.

  • #2
    Освен с пуснат климатик никога ли не се включва?

    Първа степен трябва да тръгне при 95 а втора при 102.

    Най добре е да се напрани диагностика и така да се види дали температурата според ECU - то и тази според стрелката съответстват. Подозирам, че стрелката не показва вярно.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:27.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Изчаках стрелката да мине 120 градуса пак не включва на път си показва нормалните 72 градуса.включа ли климатика почва да върти вентилатора.
      Бушони или релета трябва ли да се проверяват някъде?

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:55.

        Comment


        • #5
          В Шумен ако някой знае майстор който разбира от алфи да ми го препоръча.

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:55.

            Comment


            • #7
              Гайдаров, съзнателно ли подиграваш колегата Ecotronic или без да искаш?
              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
                Изчаках стрелката да мине 120 градуса пак не включва на път си показва нормалните 72 градуса.включа ли климатика почва да върти вентилатора.
                Бушони или релета трябва ли да се проверяват някъде?
                Веригата, която пуска първата степен заради пуснат климатик и тази заради която първата степен се пуска при достигнати 95 гр. е една и съща.

                Остава температурният датчик с който ECU - то мери температурата да е дефектирал. Ако той е прекъснал, вентилаторът ще работи непрекъснато.

                Най-добре диагностика. Така освен, че ще стане ясно, каква температура вижда ECU - то, ще могат и да се тестват и двете степени на охлаждането.

                ---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:52 ----------

                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                Подозираш или си сигурен, Алфисте-идеалист?
                Та нали всички стрелкови показания на модела 156 са "невероятно неточни"?
                И как беше - май това не е дефект, а съзнателно търсен ефект...
                *ай*аров, какво всъщност правиш в този форум?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:55.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                    Само го цитирам. Той е доблестно момче и ще потвърди.
                    *ай*аров, какво всъщност правиш в този форум?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:56.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                        Наслаждавам ти се, Алфисте-идеалист. Да напомня и с реални думи, че тия концерти май не ти се отразяват добре.

                        *ай*аров, какво всъщност правиш в този форум?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Пуснал съм темата ,ако може да ме на сочите как да си реша проблема сам с ваша помощ без ходене на майстори при който ходеното е като руска ролетка да ли ще попадна на точния.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
                            Пуснал съм темата ,ако може да ме на сочите как да си реша проблема сам с ваша помощ без ходене на майстори при който ходеното е като руска ролетка да ли ще попадна на точния.
                            Можеш и сам да се справиш с диагностиката.

                            Трябва ти един лаптоп и кабел за диагностика. С малко помощ от форума, би могъл да се справиш.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:56.

                              Comment

                              Working...
                              X